مقالات علمی

از بین بردن انواع جوش صورت و بدن+جوش غرور جوانی+جوش زیر پوستی و سر سیاه

مخلوط گلاب، گلیسرین و لیمو برای از بین بردن جوش

از بین بردن جوش صورت و بدن: مخلوط گلاب، گلیسرین و لیمو! خاصیت ضدباکتریایی لیمو کمک می‌کند، پوست شما خشک و محکم‌تر شود. همچنین خاصیت ضد عفونی کننده، تونر و پاک کننده گلاب بسیار عالی است که به شما پوستی پاک و با طراوت را هدیه می‌دهد.

از بین بردن جوش صورت و بدن

گلاب به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریایی و متعادل کننده Ph پوست، چربی پوست را کنترل می‌کند در نتیجه جوش‌های صورت را بهبود می‌بخشد. گلاب به دلیل ویتامین c بالایی که دارد، باعث ترمیم پوست‌های صدمه دیده می‌شود. همچنین این ویتامین، تولید کلاژن پوست را افزایش داده در نهایت پوست جوان‌تری خواهید داشت.

از بین بردن جوش صورت و بدن

گلیسیرین، چربی مایع شفافی است که در بیشتر چربی‌های طبیعی و گیاهی و همچنین پوست انسان، وجود دارد. این ماده به دلیل خواص درمانی‌ فراوانی که دارد در داروها و لوسیون‌ها به کار می‌رود. این ماده به دلیل بالا نگهداشتن رطوبت سطح پوست به جوانسازی و درخشان شدن پوستتان کمک می‌کند.

از بین بردن جوش صورت و بدن

لیمو ترش به دلیل دارا بودن ویتامین C فراوان از پوست شما در برابر پیری، چین و چروک محافظت می‌کند .همچنین خاصیت آنتی باکتریایی لیمو ترش، می‌تواند، آکنه‌های پوست شما را از بین ببرد. این میوه یکی از محصولاتی است که به شما در سلامت پوستتان کمک می‌کند. همچنین خاصیت سفید کنندگی لیمو به از بین رفتن لکه‌های صورت کمک می‌کند.

مواد لازم

از بین بردن جوش صورت و بدن:
1- یک قاشق سوپ‌خوری گلاب
2- یک قاشق سوپ‌خوری گلیسرین
3- یک قاشق سوپ‌خوری آب‌ لیمو

طرز تهیه

۱- هر سه ماده را با هم مخلوط کنید و روی صورت خود بگذارید.
۲- آن را به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت‌تان بگذارید. بعد آن را با آب گرم بشویید.
مخلوط این سه ماده، ماسکی  فوق‌العاده برای از بین بردن جوش‌ها و جای جوش است. بهتر است این مخلوط، یک ماسک کامل صورت برای از بین بردن جوش و جای جوش است. بهتر است، پیش از مصرف این ماسک برای پوستتان، آزمون حساسیت را انجام دهید تا متوجه شوید آیا این لوسیون برای پوست شما مناسب است یا خیر.

از بین بردن جوش صورت و بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *